
Poštovani,
molim Vas da objavite moje ne baš prijatno iskustvo sa kurirskom službom. Možda se i ostali sugrađani ohrabre pa “presaviju tabak” i pošalju Vam priče o svojim neprijatnostima sa kojima se susrećemo svakog dana na najrazličitijim mestima. Unapred hvala!
Ukoliko do sada niste imali iskustvo sa AKS EXPRESS KURIR kurirskom službom, iz ličnog iskustva mogu posvedočiti da je bolje da ostanete i dalje na solidnoj distanci. Razlog je jednostavan.
Brza pošta AKS EXPRESS KURIR možda poseduje neke kvalitete, ali brzinu svakako ne, a pitanje je i da li će Vam pošiljka stići u delovima ili u komadu (pri tom ne mislim na pošiljku u kojoj se nalaze Lego kockice). Sa čitaocima Vašeg portala podelio bih svoje iskustvo.
Dana 09.03. 2022. od beogradske firme koje prodaje auto delove, naručio sam četiri dela za svoj automobil koji sam morao da popravim. Istog dana, prodavac me obaveštava da je sva četiri dela, pojedinačno upakovane, poslao preko AKS EXPRESS KURIRA, isporukom danas za sutra.
Sutradan, oko 14.30 sati, kada sam shvatio da me niko iz AKS – e Čačak ne zove, pozvao sam ja njih. Bez obzira na to što su poštu bili dužni da isporuče tog dana, rekli su mi da nisu u mogućnosti to da ispoštuju. Obrazloženje je bilo tipa manjak radnika, vozila, a višak posla. Pošto su mi delovi bili potrebni, pitao sam da li mogu da odem u regionalni centar Čačak da lično preuzmem pošiljku. Naravno, kazali su mi da dođem.
Kada sam im dao potrebne podatke zaposleni su mi pronašli tri pošiljke. Od četvrte nije bilo traga, niti su znali da mi kažu šta se dogodilo. Zamolio sam da platim ceo račun, cenu delova i njihove usluge, a da mi narednog dana isporuče četvrti naručeni deo. Pristali su, platio sam i parafirao papir da sam preuzeo delimičnu pošiljku u ispravnom stanju, a da nisam video delove. Svoj primerak nisam dobio, srećom sve je bilo u ispravnom stanju.
Ne sluteći dalje komplikacije bio sam razočaran devojkama koje su tu radile. Pokazale su neprofesionalnost i neljubaznost.
U takvoj situaciji ništa drugo ne preostaje, nego da se sam uključim u potragu za branikom koji je falio. Usledili su pozivi ka dobavljaču, maksimalno korektnom, koji je potvrdio da je poslao sve naručene delove. Potom mi je dao kontakte za reklamacije u AKS EXPRESS KURIR – u. Mislim da je centrala u Šapcu. Pozvao sam i imao sam sreću da dobijem profesionalnu i ljubaznu osobu. N… se maksimalno angažovala i uspela je da pronađe pošiljku koja je zagubljena u nekom od magacina. Bila je na stalnoj vezi sa pošiljaocem i sa mnom. Organizovala je da branik stigne u Čačak u subotu. Od nje sam dobio broj telefona šefa čačanskog magacina uz sugestiju da prvo pozovem pa krenem po pošiljku. Stigla je subota i uredno zovem šefa da ga pitam u koje vreme mogu doći po deo. On izjavljuje da je to nemoguće uraditi, jer magacin u Čačku više od godinu dana ne radi subotom. Pri tom se čudi kako je koleginica uopšte mogla da mi kaže da će mi pošiljka biti predata tada. Šta da se radi, čekam ponedeljak, a sa majstorima je već napravljen dogovor. Znajući, iz iskustva, da mi kurirska služba AKS – e verovatno neće dostaviti pošiljku pre 12.00 sati, ponovo se zapućujem u njihov magacin. Jesam otišao rano, u 8.00 časova, a istovar pristiglih pošiljki nije bio završen. Molim radnicu da me pozove kada se okonča istovar, obećava, ali ne ispunjava. Ponovo pozivam šefa koji mi kaže da mogu doći po deo. Opet se zapućujem u regionalni centar, mada su imali obavezu da dostave pošiljku, u saobraćaju gužva…nekako stižem.
Radnica mi pokazuje gde je branik, reda radi otvaram paket ne sluteći da nešto nije u redu. I sledi nova neprijatnost. Dakle, pošiljka je ovoga puta stigla, ali je bila oštećena (tačnije branik automobila koji su mi poslali iz Beograda bio je polomljen). Ukazujem zaposlenima na to, da bi mi službenice rekle da je šteta mala, da nije njihova krivica i da oni na to ne bi ni obraćale pažnju. Stalno pokušavaju da krivicu prebace na pošiljaoca rekavši mi da su možda oni spakovali i poslali polomljeni branik. Ponovo zovem ljubaznu devojku sa reklamacija koja potvrđuje da su pošiljku od pošiljaoca primili neoštećenu i kao takvu prosledili prema Čačku. Više zaista nisam imao strpljenja da se ganjam sa njima. Svoj primerak zapisnika nisam dobio, a nisu želeli da napišu da je jedan deo zagubljen, da mi nisu dostavili pošiljku, ne danas za sutra nego nikako i da je na kraju stigao jedan oštećen deo. Opet sam bio razočaran ponašanjem radnica koje su bile raspoložene za polemiku, o čudnim pogledima da ne govorim. Domaće vaspitanje su zaboravile kod svojih kuća.
Ništa, bio sam spreman da ugradim polomljeni branik, ali su mi majstori objasnili da mora da se zavari. Uz to, majstor koji stalno naručuje delove kazao mi je da često dobija oštećene pošiljke i da su svi kuriki isti.
Kao korisnik AKS – inih usluga ostao sam oštećen bez mogućnosti da se bilo kome obratim za pomoć. Neprofesionalnost i neljubaznost dotatno me je porazila. Tek onako, pomenuti branik proputovao je pola zemaljske kugle iz države koja ga je proizvela došao je do Srbije i firme koja ga prodaje u Beogradu. A onda je AKS EXPRESS KURIR kurirska služba uspela da ga polomi na relaciji Šabac – Čačak.
P.S.
Već sledeće noći imao sam interesantno iskusvo sa doktorkom iz hitne pomoći. Pošto sam bio prinuđen da pozovem hitnu, zbog roditelja, sat i po iza ponoći, pa po mom mišljenju, upućenih ne baš logičnih pitanja, da ne kažem suludih, dobio sam savet da ocu izmerim pritisak i temperaturu pa da se javim za deset minuta (A šta ko nema aparat za pritisak?). Da je u pitanju bilo slepo crevo, možda bih dobio savet da ga operišem.
Možda sledi nastavak…