Nova sezona kampanje “Moja Zapadna Srbija” – Nagrade za najbolju promociju na društvenim mrežama
910
Kampanja na društvenim mrežama pod nazivom “Moja Zapadna Srbija” koju je pokrenula regionalna Turistička organizacija Zapadne Srbije u saradnji sa agencijom Etourism Consulting nakong velikog uspeha u prethodne dve godine, o čemu je eKapija već pisala, nastavlja se i u 2019. godini.
Suština kampanje jeste kreiranje digitalnog vizuelnog sadržaja koji će kreirati sami turisti isključivo iz prvog lica, jer je to perspektiva koja će najbolje prikazati potencijalnim turistima šta oni mogu doživeti u Zapadnoj Srbiji i kako će ti doživljaj konkretno izgledati, navodi se na sajtu TO Zapadna Srbija.
Od ove godine turistička regiju Zapadna Srbija pojačao je i Grad Čačak tako da u konkurenciju za nagrade ulaze i fotografije iz ovog grada i okolne Ovčarsko-kablarske klisure, Atomske Banje, Ovčar Banje i drugih znamenitih lokaliteta.
Inače, pored Čačka, turističku regiju Zapadne Srbije čine opštine Užice, Bajina Bašta, Čajetina, Nova Varoš, Prijepolje, Lučani, Sjenica, Kosjerić, Požega, Arilje i Ivanjica.
Pored sadržaja koji kreiraju sami turisti kampanju prate i kratke video priče o malim-velikim ljudima iz Zapadne Srbije, njihovom životu i radu u regiji. U svega 60 sekundi svoje priče su do sada ispričali Željko Sredić vlasnik etno sela Gostoljublje, glumac Milan Milosavljević koji je zaštitno lice Nušićijade, Borivoje Šišović poznatiji kao “Zlatiborski žbun”, vlasnik agencije Taratours Goran Glišović. Ove godine će biti snimljeno još kratkih video priča a prva će biti iz Arilja.
Dok turisti promovišu same turističke doživljaje svojim fotografijama, ove kratke video priče promovišu zaljubljenost lokalnog stanovništva u svoju regiju, što je i osnovni preduslov bilo kvalitetnog turizma.
Kampanja #MojaZapadnaSrbija je do sada izgenerisala više od 20.000 sjajnih fotografija i kratkih video snimaka koji prikazuju najlepše doživljaje iz Zapadne Srbije na Instagramu i Fejsbuku.
Za autore najlepših fotografija su obezbeđene izuzetno lepe nagrade u vidu smeštaja u ovoj turističkoj regiji. Ove godine kampanja traje do 15. oktobra, a na kraju će najlepša fotografija osvojiti i glavnu nagradu.
Najlepše fotografije i segmenti video klipova će se naći u promotivnom spotu regije Zapadna Srbija koji će biti prikazivan na sajmovima širom sveta.
Priroda na Zlatiboru (Foto: Aleksandra Kekić), eKapija
Ostavite komentar