Od 1. aprila 2019. reklamiranje banaka pod lupom NBS – Nema više “sitnih slova”
885
Sve banke i finansijske institucije moraće od danas (ponedeljak, 1. april 2019.) da prilagode veličinu slova na svojim novim reklamama koje objavljuju u novinama, na televiziji, portalima, društvenim mrežama, aplikacijama…
Narodna banka Srbije (NBS) od danas kontroliše kako se davaoci finansijskih usluga oglašavaju, pa će se u reklamnim kampanjama pratiti da li su istiniti izrazi “bez kamate, bez troškova, vraćamo novac, na poklon…”
Bankama je ostavljen rok, da već postojeće reklame koje koriste, do 1. juna usaglase sa novim zakonskim rešenjima koja stupaju na snagu danas.
Nova pravila odnose se na reklamiranje u elektronskim i štampanim medijima, putem interneta, oglašavanjem telefonom pozivom građanima, zatim putem aplikacija, bilborda, panoa ali i u bankama, gradskom prevozu, aerodromima, autobuskim stanicama…
Kada je reč o oglasima u elektronskim medijima, minimalna veličina slova je “17”, za oglašavanje u štampanim medijima “9”, za reklamiranje na posterima i plakatima “30”, dok je za oglašavanje na bilbordima predviđeno da slova budu minimalne veličine “90”.
izvor: eKapija
Ostavite komentar